location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns icon-wheel icon-wheel two icon-shield icon-insurance icon-service icon-funding
subaru play video

Eyesight

GERIAUSIA PASAULYJE SUBARU PAGALBOS VAIRUOTOJUI TECHNOLOGIJA

SUBARU tiki VISAPUSE SAUGA, kurios svarbią dalį sudaro sauga siekiant išvengti susidūrimų, todėl dedame visas pastangas rūpindamiesi, kad nelaimė neįvyktų. Štai kodėl sukūrėme „EyeSight“*1 – naujovišką SUBARU pagalbinę vairavimo sistemą. „EyeSight“, tarsi antroji pora kelią stebinčių akių, naudoja dvi stereokameras, fiksuojančias trimačius spalvinius vaizdus su beveik žmogaus akiai prilygstančia vaizdų atpažinimo geba. Iš abiejų kamerų vaizdų tiksliai nustatydama pavidalą, greitį ir atstumą, sistema aptinka ne tik automobilius, bet ir motociklus, dviračius bei pėsčiuosius.*2 Pastebėjusi galimą pavojų, sistema įspėja vairuotoją ir prireikus net įjungia stabdžius, kad padėtų išvengti nelaimės. Šios „EyeSight“ saugos užtikrinimo funkcijos palengvina vairuotojo naštą ir sustiprina OUTBACK važiuojančių saugumo jausmą.

1. Adaptyvusis pastovaus greičio palaikymas

„EyeSight“ ne tik išlaiko vairuotojo nustatytą greitį kaip įprastos pastovaus greičio palaikymo sistemos. Aptikusi kitą automobilį priekyje, adaptyviojo pastovaus greičio palaikymo sistema pakoreguoja greitį taip, kad atstumas iki priekyje važiuojančio automobilio nekistų, t. y. sistema stebi atstumą ir greičių skirtumą. Sistema valdo variklio, transmisijos ir stabdžių veikimą priderindama jūsų automobilio greitį prie transporto srauto, o automobilio greitis gali būti nuo 0 iki 180 km/h. Adaptyviojo pastovaus greičio palaikymo sistema, naudojama važiuojant automagistralėmis, greitkeliais ir panašiais keliais, aptinka priekyje važiuojantį automobilį ir jo stabdžių šviesas, todėl gali padėti išlaikyti reikiamą tempą, kai tenka važiuoti vis pristabdant intensyvaus eismo sąlygomis. Tai labai patogu tolimų kelionių metu.

2. Vingiavimo juostoje ir išvažiavimo iš juostos įspėjimas

Jei vairuojate OUTBACK ir dėl nenumaldomo nuovargio imate vingiuoti ar krypti iš važiavimo juostos, ši įspėjimo funkcija padeda išlikti budriam – pasigirsta garso signalas ir ima žybsėti indikatorius. Vingiavimo juostoje įspėjimo funkcija veikia tik važiuojant apie 60 km/h ar greičiau. Važiuojant maždaug 50 km/h ar greičiau ir atsitiktinai priartėjus bei kirtus važiavimo juostos ribą be posūkio signalo, ši funkcija įjungia garso signalą ir žybsintį indikatorių dar prieš tai, kai jūs iškrypstate iš juostos.

3. Įspėjimas apie priekyje esančio automobilio pajudėjimą

Kai esate sustoję ir „EyeSight“ nustato, kad eismo srautas vėl pajudėjo, įspėjimo apie priekyje esančio automobilio pajudėjimą funkcija garso signalu ir žybsinčiu indikatoriumi paragina vairuotoją važiuoti.

4. Kelio juostos kontrolės sistema

Važiuojant autostradomis, greitkeliais ar panašiais keliais, kelio juostos kontrolės sistema per stereo kamerą stebi kelio juostos ženklinimą ir nustato, kai automobilis nukrypsta iš savo juostos. Esant apytiksliai 65 km/h ar didesniam greičiui, ši sistema gali padėti kontroliuoti vairą, neleisdama nukrypti nuo kelio juostos ir taip užtikrindama saugumą.

5. Avarinio stabdymo sistema*2

Aptikusi gresiantį susidūrimą su priekyje esančiu automobiliu ar kita kliūtimi, avarinio stabdymo sistema gali įspėti vairuotoją garso signalu ir įsižiebusia lempute prietaisų skyde. Jei vairuotojas nesiima jokių veiksmų nelaimei išvengti, sistema gali automatiškai suaktyvinti stabdžius, kad sumažintų smūgio stiprumą arba, jei įmanoma, susidūrimo apskritai būtų išvengta. Jei vairuotojas pats imasi veiksmų susidūrimui išvengti, jam gali padėti suveikusi pagalbinė avarinio stabdymo sistema.

6. Avarinis akceleratoriaus valdymas

Kai „EyeSight“ aptinka priekyje esančią kliūtį, o jūs įjungiate važiavimo pirmyn pavarą, automatiškai įjungiamas avarinis akceleratoriaus valdymas – pasigirsta keli trumpi pyptelėjimai, sužybsi indikatorius, o variklio galia sumažinama išvengiant susidūrimo.

*1 „EyeSight“ – tai pagalbinė vairavimo sistema, kuri ne visomis aplinkybėmis gali veikti optimaliai. Už saugų bei atsargų vairavimą ir eismo taisyklių laikymąsi visada atsako pats vairuotojas. Sistemos efektyvumas priklauso nuo daugelio veiksnių, pavyzdžiui, techninės automobilio būklės, oro ir kelio sąlygų. Išsamią informaciją apie „EyeSight“ veikimą ir apribojimus, įskaitant šioje brošiūroje paminėtas funkcijas, rasite eksploatacijos instrukcijoje.

*2 Avarinio stabdymo sistema gali suveikti ne visada. Atsižvelgiant į objektų greičių skirtumą, objekto aukštį ir kitas sąlygas, „EyeSight“ sistema gali neveikti optimaliai.