location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns icon-wheel icon-wheel two icon-shield icon-insurance icon-service icon-funding

Naujienos

Važiuojant didžiausiu greičiu atliekami griežčiausi bandymai užtikrina didesnį saugumą

„Subaru“ išsikėlė tikslą sukurti pasaulyje saugiausius automobilius. Visi bandymai ir vertinimai rodo, kad esame teisingame kelyje. Dabar buvo žengtas dar vienas žingsnis. Lapkričio mėn. tyrimų centre Bifuka, esančiame šalia Hokaido salos Japonijoje, bus atidaryta nauja bandymo trasa.

 

 

Bifuka esančios „Subaru“ gamyklos bendras plotas viršija 3,6 mln. kvadratinių metrų. Ji buvo naudojama žiemos sąlygų bandymams jau daugiau nei 20 metų. Centras buvo plečiamas daugelį metų ir 2003 m. buvo atidaryta pirma dideliam greičiui skirta trasa. Taip pat yra paviršių, sukurtų imituoti konkrečių rinkų reikalavimus. Europos miestų aplinkos ir betoninių kelių ruožai – tai tik keletas pavyzdžių.

Kadangi infrastruktūros ir eismo sąlygos nuolat keičiasi, „Subaru“ patobulino dideliam greičiui skirtą trasą, kad geriau imituotų Europos greitkelius, bei sukūrė naują miesto aplinką. Tarp kitų trasų yra zonų, imituojančių važiavimo keliu ir bekele situacijas.

Bandymų centras bus skirtas bandyti ir toliau tobulinti pagalbinę „EyeSight “ vairavimo sistemą. Dabar „Subaru“ yra baigiamajame reguliavimo etape, po kurio rinkoje bus pristatyta „Touring Assist“, taip pat ir Europoje. Ši sistema yra didelis žingsnis autonominių automobilių link. Pirmasis modelis, kuriame sumontuota „Touring Assist“ sistema, buvo atnaujintas „Subaru Levorg“. Ši sistema, kaip standartinė „Levorg“ įranga, prieš kelis mėnesius buvo pristatyta Japonijos rinkoje.