location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns icon-wheel icon-wheel two icon-shield icon-insurance icon-service icon-funding

AKTYVIOJI SAUGA

  • MATOMUMAS VISOMIS KRYPTIMIS: Dizainas buvo patobulintas galvojant apie vairuotojo matomumo kampą – dabar matomumas iš priekio ir gale yra geresnis.

    MATOMUMAS VISOMIS KRYPTIMIS: Dizainas buvo patobulintas galvojant apie vairuotojo matomumo kampą – dabar matomumas iš priekio ir gale yra geresnis.

  • AUTOMOBILIO DINAMINIO STABILUMO SISTEMA (VDC) IR AKTYVIOJO SUKIMOMOMENTO NUKREIPIMO FUNKCIJA (ANGL. ACTIVE TORQUE VECTORING): Jeigu automobilis pasiekia stabilumo ribą, visų varomųjų ratų sistemossukimo momento paskirstymo, variklio galios ir stabdžių parametraikiekvienam ratui pakoreguojami taip, kad automobilis neiškryptų iškelio. Veikiant aktyviojo sukimo momento nukreipimo funkcijai (angl.Active Torque Vectoring), įjungiami stabdžiai, sukimo momento galiamažiau paskirstoma iš ratų vidinės pusės ir daugiau iš išorės, užtikrinantautomobilio valdymo tikslumą staigiuose posūkiuose.

    AUTOMOBILIO DINAMINIO STABILUMO SISTEMA (VDC) IR AKTYVIOJO SUKIMOMOMENTO NUKREIPIMO FUNKCIJA (ANGL. ACTIVE TORQUE VECTORING): Jeigu automobilis pasiekia stabilumo ribą, visų varomųjų ratų sistemossukimo momento paskirstymo, variklio galios ir stabdžių parametraikiekvienam ratui pakoreguojami taip, kad automobilis neiškryptų iškelio. Veikiant aktyviojo sukimo momento nukreipimo funkcijai (angl.Active Torque Vectoring), įjungiami stabdžiai, sukimo momento galiamažiau paskirstoma iš ratų vidinės pusės ir daugiau iš išorės, užtikrinantautomobilio valdymo tikslumą staigiuose posūkiuose.

  • PAVOJŲ VENGIMAS: Pažeminus svorio centrą, patobulinus pakabos sistemą ir padidinus važiuoklės standumą, automobilis reaguoja iškart, kai tik imamasivengiamųjų veiksmų, o tai padeda išvengti pavojų kelyje.

    PAVOJŲ VENGIMAS: Pažeminus svorio centrą, patobulinus pakabos sistemą ir padidinus važiuoklės standumą, automobilis reaguoja iškart, kai tik imamasivengiamųjų veiksmų, o tai padeda išvengti pavojų kelyje.

PASYVIOJI SAUGA

  • SALONĄ APSAUGANTI KONSTRUKCIJA: Pažeminus SGP svorio centrą, variklis ir pavarų dėžė dabar yra sumontuoti žemiau nei bet kada, kad susidūrimo momentu nepatektų į automobilio saloną.

    SALONĄ APSAUGANTI KONSTRUKCIJA: Pažeminus SGP svorio centrą, variklis ir pavarų dėžė dabar yra sumontuoti žemiau nei bet kada, kad susidūrimo momentu nepatektų į automobilio saloną.

  • ORO PAGALVĖS: Priekinės, šoninės, užuolaidinės ir kelių oro pagalvės įeina įstandartinį IMPREZA paketą, todėl susidūrimo momentu visiemskeleiviams užtikrinama aukščiausia apsauga.

    ORO PAGALVĖS: Priekinės, šoninės, užuolaidinės ir kelių oro pagalvės įeina įstandartinį IMPREZA paketą, todėl susidūrimo momentu visiemskeleiviams užtikrinama aukščiausia apsauga.

  • PRIEKINĖS SĖDYNĖS, APSAUGANČIOS NUO DIDESNIŲ KAKLO SUŽALOJIMŲ: Patogesnės ir ergonomiškesnės sėdynės ne tik leidžia vairuotojui labiausutelkti dėmesį į vairavimą, bet ir padeda sumažinti kaklo sužalojimųgalimybę įvykus tam tikriems susidūrimams.

    PRIEKINĖS SĖDYNĖS, APSAUGANČIOS NUO DIDESNIŲ KAKLO SUŽALOJIMŲ: Patogesnės ir ergonomiškesnės sėdynės ne tik leidžia vairuotojui labiausutelkti dėmesį į vairavimą, bet ir padeda sumažinti kaklo sužalojimųgalimybę įvykus tam tikriems susidūrimams.

  • FIKSUOJAMI SAUGOS DIRŽAI: Susidūrimo momentu saugos diržo fiksatorius neleidžia diržuipasislinkti, sumažindamas poveikį apatinei krūtinės daliai, todėlpadidėja saugumas ir sumažėja sužalojimų mastas.

    FIKSUOJAMI SAUGOS DIRŽAI: Susidūrimo momentu saugos diržo fiksatorius neleidžia diržuipasislinkti, sumažindamas poveikį apatinei krūtinės daliai, todėlpadidėja saugumas ir sumažėja sužalojimų mastas.

  • TVIRTŲ ŽIEDINIŲ KĖBULO RĖMŲ KONSTRUKCIJA: Tvirtų žiedinių kėbulo rėmų konstrukcija yra tarsi IMPREZA vairuotojoir keleivių šarvai. Tai į salono stogą, duris, statramsčius ir grindisintegruotas saugos karkasas. Dėl šios ypač tvirtų medžiagų konstrukcijosir apgalvoto išdėstymo susidūrimo metu patiriamo smūgio energijanukreipiama nuo vairuotojo bei keleivių ir veiksmingai išsklaidoma. Norspadidinus sukamąjį standumą, konstrukcija tapo dar tvirtesnė, visasrėmas vis tiek išliko lengvas.

    TVIRTŲ ŽIEDINIŲ KĖBULO RĖMŲ KONSTRUKCIJA: Tvirtų žiedinių kėbulo rėmų konstrukcija yra tarsi IMPREZA vairuotojoir keleivių šarvai. Tai į salono stogą, duris, statramsčius ir grindisintegruotas saugos karkasas. Dėl šios ypač tvirtų medžiagų konstrukcijosir apgalvoto išdėstymo susidūrimo metu patiriamo smūgio energijanukreipiama nuo vairuotojo bei keleivių ir veiksmingai išsklaidoma. Norspadidinus sukamąjį standumą, konstrukcija tapo dar tvirtesnė, visasrėmas vis tiek išliko lengvas.