location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns icon-wheel icon-wheel two icon-shield icon-insurance icon-service icon-funding icon-newsletter

SUBARU BOXER VARIKLIS

Atgal Levorg

Pavarų perjungimo mentelės

Aštresnių pojūčių norintys vairuotojai gali pasirinkti rankinį režimą ir, perjungdami pavaras ant vairaračio įtaisytomis mentelėmis, mėgautis sportinio važiavimo potyriais, kuriuos teikia tiksliai reaguojanti septynių su pavarų rankinio perjungimo sistema – malonus netikėtumas, kurį teikia šis automobilis su bepakope transmisija.

SI-DRIVE sistema

SUBARU „Intelligent Drive“ (SI-DRIVE) leidžia pasirinkti variklio ir transmisijos veikimo parametrus pagal vairavimo stilių ir važiavimo sąlygas. Galima rinktis vieną iš dviejų režimų – „Intelligent“ ir „Sport“. „Intelligent“ režimas užtikrina ramesnį bei tolygų pagreitėjimą ir efektyvesnį veikimą, o „Sport“ režimas teikia aštresnius vairavimo potyrius, didesnę galią ir pagreitėjimą.

Prigimtinė pusiausvyra

Kitaip nei tradicinės vienaeilės arba „V“ konfigūracijos varikliuose, priešingi stūmoklių judesiai savaime neutralizuoja vienas kitą ir taip sumažina vibraciją, todėl nereikia jokių atsvarų, dėl kurių variklis tik taptų sunkesnis bei sudėtingesnis.

Žemas svorio centras

Visi sunkūs judantys horizontalios opozicinės konfigūracijos variklio komponentai švaistikliai, stūmokliai, kumšteliniai velenai ir vožtuvų mechanizmas – yra išdėstyti horizontalioje plokštumoje, kaip įmanoma žemiau. Todėl SUBARU automobilių svorio centras yra gerokai žemiau nei automobilių su vienaeilės arba „V“ konfigūracijos varikliais. Tai lemia daugelį automobilio valdymo ir dinamikos pranašumų.