location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns icon-wheel icon-wheel two icon-shield icon-insurance icon-service icon-funding

Eyesight

 

atgal į XV

GERIAUSIA PASAULYJE SUBARU PAGALBOS VAIRUOTOJUI TECHNOLOGIJA

SUBARU tiki VISAPUSE SAUGA, kurios svarbią dalį sudaro sauga siekiant išvengti susidūrimų, todėl dedame visas pastangas rūpindamiesi, kad nelaimė neįvyktų. Štai kodėl sukūrėme „EyeSight“*1 – naujovišką SUBARU pagalbinę vairavimo sistemą. „EyeSight“, tarsi antroji pora kelią stebinčių akių, naudoja dvi stereokameras, fiksuojančias trimačius spalvinius vaizdus su beveik žmogaus akiai prilygstančia vaizdų atpažinimo geba. Iš abiejų kamerų vaizdų tiksliai nustatydama pavidalą, greitį ir atstumą, sistema aptinka ne tik automobilius, bet ir motociklus, dviračius bei pėsčiuosius. Pastebėjusi galimą pavojų, sistema įspėja vairuotoją ir prireikus net įjungia stabdžius, kad padėtų išvengti nelaimės. Šios „EyeSight“ saugos užtikrinimo funkcijos palengvina vairuotojo naštą ir sustiprina SUBARU XV važiuojančiųjų saugumo jausmą.

  • ADAPTYVUSIS PASTOVAUS GREIČIO PALAIKYMAS         „EyeSight“ ne tik išlaiko vairuotojo nustatytą greitį kaip įprastos pastovaus greičio palaikymo sistemos. Aptikusi kitą automobilį priekyje, adaptyviojo pastovaus greičio palaikymo sistema pakoreguoja greitį taip, kad atstumas iki priekyje važiuojančio automobilio nekistų, t. y. sistema stebi atstumą ir greičių skirtumą. Sistema valdo variklio, transmisijos ir stabdžių veikimą priderindama jūsų automobilio greitį prie transporto srauto, o automobilio greitis gali būti nuo 0 iki 180 km/h. Adaptyviojo pastovaus greičio palaikymo sistema, naudojama važiuojant automagistralėmis, greitkeliais ir panašiais keliais, aptinka priekyje važiuojantį automobilį ir jo stabdžių šviesas, todėl gali padėti išlaikyti reikiamą tempą, kai tenka važiuoti vis pristabdant intensyvaus eismo sąlygomis. Tai labai patogu tolimų kelionių metu.

    ADAPTYVUSIS PASTOVAUS GREIČIO PALAIKYMAS „EyeSight“ ne tik išlaiko vairuotojo nustatytą greitį kaip įprastos pastovaus greičio palaikymo sistemos. Aptikusi kitą automobilį priekyje, adaptyviojo pastovaus greičio palaikymo sistema pakoreguoja greitį taip, kad atstumas iki priekyje važiuojančio automobilio nekistų, t. y. sistema stebi atstumą ir greičių skirtumą. Sistema valdo variklio, transmisijos ir stabdžių veikimą priderindama jūsų automobilio greitį prie transporto srauto, o automobilio greitis gali būti nuo 0 iki 180 km/h. Adaptyviojo pastovaus greičio palaikymo sistema, naudojama važiuojant automagistralėmis, greitkeliais ir panašiais keliais, aptinka priekyje važiuojantį automobilį ir jo stabdžių šviesas, todėl gali padėti išlaikyti reikiamą tempą, kai tenka važiuoti vis pristabdant intensyvaus eismo sąlygomis. Tai labai patogu tolimų kelionių metu.

  • KELIO JUOSTOS KONTROLĖS SISTEMAVažiuojant autostradomis, greitkeliais ar panašiais keliais, kelio juostos kontrolės sistema per stereo kamerą stebi kelio juostos ženklinimą ir nustato, kai automobilis nukrypsta iš savo juostos. Esant apytiksliai 65 km/h ar didesniam greičiui, ši sistema gali padėti kontroliuoti vairą, neleisdama nukrypti nuo kelio juostos ir taip užtikrindama saugumą. Kai esate sustoję ir „EyeSight“ nustato, kad eismo srautas vėl pajudėjo, įspėjimo apie priekyje esančio automobilio pajudėjimą funkcija garso signalu ir žybsinčiu indikatoriumi paragina vairuotoją važiuoti.

    KELIO JUOSTOS KONTROLĖS SISTEMAVažiuojant autostradomis, greitkeliais ar panašiais keliais, kelio juostos kontrolės sistema per stereo kamerą stebi kelio juostos ženklinimą ir nustato, kai automobilis nukrypsta iš savo juostos. Esant apytiksliai 65 km/h ar didesniam greičiui, ši sistema gali padėti kontroliuoti vairą, neleisdama nukrypti nuo kelio juostos ir taip užtikrindama saugumą. Kai esate sustoję ir „EyeSight“ nustato, kad eismo srautas vėl pajudėjo, įspėjimo apie priekyje esančio automobilio pajudėjimą funkcija garso signalu ir žybsinčiu indikatoriumi paragina vairuotoją važiuoti.

  • VINGIAVIMO JUOSTOJE IR IŠVAŽIAVIMO IŠ JUOSTOS ĮSPĖJIMAS            Jei vairuojate naująjį Subaru XV ir dėl nenumaldomo nuovargio imate vingiuoti ar krypti iš važiavimo juostos, ši įspėjimo funkcija padeda išlikti budriam – pasigirsta garso signalas ir ima žybsėti indikatorius. Vingiavimo juostoje įspėjimo funkcija veikia tik važiuojant apie 60 km/h ar greičiau. Važiuojant maždaug 50 km/h ar greičiau ir atsitiktinai priartėjus bei kirtus važiavimo juostos ribą be posūkio signalo, ši funkcija įjungia garso signalą ir žybsintį indikatorių dar prieš tai, kai jūs iškrypstate iš juostos.Įspėjimas apie priekyje esančio automobilio pajudėjimąKai esate sustoję ir „EyeSight“ nustato, kad eismas srautas vėl pajudėjo, įspėjimo apie priekyje esančio automobilio pajudėjimą funkcija garso signalu ir žybsinčiu indikatoriumi paragina vairuotoją važiuoti.

    VINGIAVIMO JUOSTOJE IR IŠVAŽIAVIMO IŠ JUOSTOS ĮSPĖJIMAS Jei vairuojate naująjį Subaru XV ir dėl nenumaldomo nuovargio imate vingiuoti ar krypti iš važiavimo juostos, ši įspėjimo funkcija padeda išlikti budriam – pasigirsta garso signalas ir ima žybsėti indikatorius. Vingiavimo juostoje įspėjimo funkcija veikia tik važiuojant apie 60 km/h ar greičiau. Važiuojant maždaug 50 km/h ar greičiau ir atsitiktinai priartėjus bei kirtus važiavimo juostos ribą be posūkio signalo, ši funkcija įjungia garso signalą ir žybsintį indikatorių dar prieš tai, kai jūs iškrypstate iš juostos.Įspėjimas apie priekyje esančio automobilio pajudėjimąKai esate sustoję ir „EyeSight“ nustato, kad eismas srautas vėl pajudėjo, įspėjimo apie priekyje esančio automobilio pajudėjimą funkcija garso signalu ir žybsinčiu indikatoriumi paragina vairuotoją važiuoti.

  • AVARINIO STABDYMO SISTEMA         Kai „EyeSight“ aptinka priekyje esančią kliūtį, o jūs įjungiate važiavimo pirmyn pavarą, automatiškai įjungiamas avarinis akceleratoriaus valdymas – pasigirsta keli trumpi pyptelėjimai, sužybsi indikatorius, o variklio galia sumažinama išvengiant susidūrimo. Aptikusi gresiantį susidūrimą su priekyje esančiu automobiliu ar kita kliūtimi, avarinio stabdymo sistema gali įspėti vairuotoją garso signalu ir įsižiebusia lempute prietaisų skyde. Jei vairuotojas nesiima jokių veiksmų nelaimei išvengti, sistema gali automatiškai suaktyvinti stabdžius, kad sumažintų smūgio stiprumą arba, jei įmanoma, susidūrimo apskritai būtų išvengta. Jei vairuotojas pats imasi veiksmų susidūrimui išvengti, jam gali padėti suveikusi pagalbinė avarinio stabdymo sistema. Jei kyla susidūrimo priekyje pavojus, avarinio vairo valdymo funkcija padeda vairuotojui staigiai pasukti automobilį ir išvengti susidūrimo.

    AVARINIO STABDYMO SISTEMA Kai „EyeSight“ aptinka priekyje esančią kliūtį, o jūs įjungiate važiavimo pirmyn pavarą, automatiškai įjungiamas avarinis akceleratoriaus valdymas – pasigirsta keli trumpi pyptelėjimai, sužybsi indikatorius, o variklio galia sumažinama išvengiant susidūrimo. Aptikusi gresiantį susidūrimą su priekyje esančiu automobiliu ar kita kliūtimi, avarinio stabdymo sistema gali įspėti vairuotoją garso signalu ir įsižiebusia lempute prietaisų skyde. Jei vairuotojas nesiima jokių veiksmų nelaimei išvengti, sistema gali automatiškai suaktyvinti stabdžius, kad sumažintų smūgio stiprumą arba, jei įmanoma, susidūrimo apskritai būtų išvengta. Jei vairuotojas pats imasi veiksmų susidūrimui išvengti, jam gali padėti suveikusi pagalbinė avarinio stabdymo sistema. Jei kyla susidūrimo priekyje pavojus, avarinio vairo valdymo funkcija padeda vairuotojui staigiai pasukti automobilį ir išvengti susidūrimo.

  • AVARINIS AKCELERATORIAUS VALDYMAS Kai „EyeSight“ aptinka priekyje esančią kliūtį, o jūsįjungiate važiavimo pirmyn pavarą, automatiškaiįjungiamas avarinis akceleratoriaus valdymas – pasigirstakeli trumpi pyptelėjimai, sužybsi indikatorius, o varikliogalia sumažinama išvengiant susidūrimo.

    AVARINIS AKCELERATORIAUS VALDYMAS Kai „EyeSight“ aptinka priekyje esančią kliūtį, o jūsįjungiate važiavimo pirmyn pavarą, automatiškaiįjungiamas avarinis akceleratoriaus valdymas – pasigirstakeli trumpi pyptelėjimai, sužybsi indikatorius, o varikliogalia sumažinama išvengiant susidūrimo.

*1 Juhiabi süsteem EyeSight ei pruugi alati toimida optimaalselt kõikides ettetulevates liiklustingimustes. Autojuhil on alati vastutus liigelda ohutult ja tähelepanelikult ning jälgida liikluskorraldusvahendite märguandeid. Juhiabi süsteemi efektiivsus sõltub paljudest asjaoludest, nagu sõiduki hooldus, ilma- või teeolud. Süsteemi detailne kasutusõpetus ning käesolevas materjalis käsitletud EyeSight funktsioonide piirangud on välja toodud auto Kasutusjuhendis.


*2 Kokkupõrget ennetav pidurdussüsteem ei pruugi toimida igas olukorras. Sõltuvalt objektide kiiruste erinevustest, objekti kõrgusest ning muudest asjaoludest, ei pruugi igas situatsioonis olla täidetud kõik vajalikud tingimused EyeSight’i optimaalseks tööks