EyeSight

Mes ketiname sukurti saugiausius pasaulyje automobilius, kad nežūtų ar didelių sužalojimų nepatirtų nė vienas „Subaru“ keleivis ar kiti eismo dalyviai.

Pasaulinio lygio vairuotojo pagalbos sistemos

Šis "Subaru" tikslas yra orientuotas ne tik į automobilių keleivius, bet ir į pėsčiuosius, dviratininkus ir kitus pažeidžiamus eismo dalyvius.

Siekdami šio tikslo nuėjome netrumpą kelią, ir to įrodymas yra tai, kad kiekvienais metais mūsų modeliai sulaukia aukščiausių saugumo įvertinimų, o keli bandymų institutai paskutinius mūsų modelius įvertino kaip geriausius atitinkamose klasėse.

Tai įgyvendinti mums padeda naujoji SUBARU pagalbinė vairavimo sistema - „EyeSight“

Ne vienus metus „Subaru“ atliko eksperimentus su lazeriu, radaru ir jų deriniais. Atliekant vertinimą paaiškėjo, kad nepaisant to, kaip gerai veikia šios technologijos, stereo kamera yra būtent ta technologija, kuri yra ir greičiausia, ir patikimiausia nustatant kylančius pavojus kelyje ir į juos reaguojant.

„EyeSight“ veikia kaip dar viena pora akių, padedanti vairuotojui stebėti kelią priešais ir nustatyti, kai kiti automobiliai, dviračiai ar pėstieji pradeda kelti galimą pavojų.

Jeigu sistema nustato, kad susidūrimo pavojus yra neišvengiamas, „EyeSight“ automatiškai sulėtina automobilį, kad sumažintų galimą žalą, arba, jeigu tam yra tinkamos sąlygos, padėtų visiškai išvengti susidūrimo. Be automatinio stabdžio, „Subaru“ sukūrė keletą sistemų, kurios naudoja stereo kamerą.

Be kita ko, veikia adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema, kuri kontroliuoja automobilio greitį greitkeliuose ir leidžia vairuotojui labiau atsipalaiduoti, taip pat įspėjimo apie išvažiavimą iš juostos / įspėjimo apie vingiavimą juostoje sistema, kuri padeda užtikrinti saugų vairavimą. „Subaru“ „EyeSight“ sistema pagerina automobilio eksploatacines charakteristikas bet kuriuo atveju: vairuojant, darant posūkį ir stabdant.

Dvi žmogaus akių principu veikiančios kameros naudojamos analizuojant trimatę automobilio aplinką. Sistema aptinka ne tik kitus automobilius, bet ir gyvūnus, kliūtis, pėsčiuosius ir dviratininkus, ji taip pat tiksliai nustato atstumą, formą ir greitį. 

Sistema gali padėti vairuotojui įvairiose situacijose: ji gali sumažinti žalą, patiriamą susidūrimo metu ir, jeigu įmanoma, užkirsti kelią susidūrimui, ji gali sumažinti nuovargį ilgose kelionėse ir neleidžia automobiliui pagreitėti nuspaudus ne tą pedalą.

„Subaru“ pasirinko stereo kamerą, nes ją galima patogiai sumontuoti, ją apsaugant nuo oro sąlygų ir vėjo, be to, palyginti su kitų formų pagalbinėmis vairavimo sistemomis, jos reagavimo laikas labai trumpas.

„EyeSight“ stebi aplinką 35 laipsnių kampu ir mato 130 metrų į priekį nuo automobilio. Stereo kameros pranašumas tas, kad ji ne taip jautriai reaguoja į blogo matomumo sąlygas kaip kitos pagalbinės vairavimo sistemos ir gautus duomenis apdoroja gerokai greičiau.

Norte daugiau sužinoti, kaip veikia „EyeSight“?

Rodyti viską Norte daugiau sužinoti, kaip veikia „EyeSight“?

Išvenkite susidūrimų aktyvaus stabdymo sistemos dėka.

Jeigu kyla susidūrimo pavojus, sistema apie tai įspėja vairuotoją. Jeigu vairuotojas į įspėjimą nereaguoja, sistema automatiškai įjungia stabdį, kad sumažintų greitį arba sustabdytų automobilį. Jeigu vairuotojas sureaguoja, aktyvuojama aktyviojo sukimo momento nukreipimo funkcija (angl. Active Torque Vectoring), kad padėtų efektyviau suvaldyti automobilį.

Avarinė akceleratoriaus valdymo sistema.

Jeigu stovint automobiliui vairuotojas vietoj atbulinės pavaros netyčia įjungia kitą pavarą ir „EyeSight“ aptinka priešais automobilį esantį objektą, avarinė akceleratoriaus valdymo sistema įjungia įspėjamąjį signalą, sumirksi lemputė ir apribojama variklio galia. Tai gali padėti vairuotojui išvengti susidūrimo su prieš automobilį esančiu objektu arba sumažinti galimą žalą.*

Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema.

„EyeSight“ pakeitė tradicinės pastovaus greičio palaikymo sistemos koncepciją. Stereo kameros yra susietos su varikliu, pavarų dėže ir stabdžių sistemomis, todėl automatiškai atlieka korekcijas, kad išlaikytų automobilį nustatytu atstumu nuo priekyje esančio automobilio. Ši sistema patogi ilgose kelionėse arba intensyvaus eismo sąlygomis, net ir spūstyse.

Trukdžių mažinimo sistema.

Dėl nuovargio vairuotojas gali atsitiktinai pradėti vingiuoti juostoje. Jeigu sistema nustato vingiavimą judant ne mažesniu nei 60 km/h greičiu, „EyeSight“ garsiniu signalu įspėja vairuotoją laikytis juostos, taip pat įsijungia indikatoriaus lemputė. Vairuotojas taip pat įspėjamas, jeigu sistema nustato, kad judant tam tikru greičiu automobilis pradeda krypti į kitą juostą.

Įspėjimo apie išvažiavimą iš juostos / vingiavimą juostoje sistema.

Įspėjimo apie išvažiavimą iš juostos sistema neleidžia vairuotojui netyčia išsukti iš savo juostos. Važiuojant greitkeliu ar panašios kategorijos keliu, stereo kamera nustato linijas abipus juostos ir automatiškai pasuka vairą, kad automobilis neišriedėtų į kitą juostą.

Aklosios zonos nustatymas.

„Subaru“ sumažina akląsias zonas ir užtikrina saugumą tamsoje pasitelkus pažangią technologiją. Galvodami apie saugą, visų pirma siekiame užkirsti kelią avarijoms, padidinti malonumą vairuoti ir suteikti automobilio keleiviams didesnio saugumo jausmą.

„Subaru“ galinis radaras.

Jutiklis, sumontuotas kėbulo gale, nustato iš galo artėjantį automobilį. Vairuotoją apie tai įspėja galinio vaizdo veidrodėlyje užsidegęs LED indikatorius.

Automatinė tolimųjų šviesų reguliavimo sistema.

Stereo kamerai pamačius priekyje šviečiančius priekinius žibintus, sistema automatiškai perjungia artimąsias ir tolimąsias šviesas, užtikrindama gerą ir saugų matomumą tamsoje.

Posūkio kryptimi pasisukantys priekiniai žibintai.

Dešinės ir kairės pusės priekiniai žibintai apšviečia priešais automobilį besidriekiantį kelią ir pasisuka posūkio kryptimi. Tokiu būdu galima greitai pastebėti priekyje esantį automobilį ar pėsčiąjį, dėl to padidėja eismo dalyvių saugumas neapšviestuose keliuose.

Kelio ženklų atpažinimo sistema

Pagalbinė vairavimo sistema “EyeSight” atpažįsta kelio ženklus, o leistinas greitis rodomas ekrane priešais vairuotoją.**

 

*Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema – tai pagalbinė vairavimo sistema, kurios paskirtis yra palengvinti vairavimą greitkeliuose ar panašios kategorijos keliuose. Ši sistema nėra automatinė vairavimo funkcija, gebanti prisitaikyti prie visų eismo sąlygų. Už vairavimą atsako vairuotojas.

**Taikoma OUTBACK nuo MY21 ir FORESTER MY22.

Dėmesio! Už saugų bei atsargų vairavimą ir eismo taisyklių laikymąsi visada atsako pats vairuotojas. Sistemos efektyvumas priklauso nuo daugelio veiksnių, pavyzdžiui, techninės automobilio būklės, oro ir kelio sąlygų. Išsamią informaciją apie sistemos veikimą ir apribojimus rasite eksploatacijos instrukcijoje. Dėl išsamesnės informacijos kreipkitės į savo prekybos atstovą.